ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

گرداب خود ساخته ملوانان

 

در روزی که ملوان در غیاب دو مهره اصلی پرسپولی یعنی کاظمیان و کاویانپور بهترین فرصت را برای کسب سه امتیاز داشت نتیجه ای بدست آمد که خوشبین ترین هوادار پرسپولیس هم انتظار وقوع  آنرا نداشت .

وقتی دو تیم برای گرم کردن قبل از بازی به میدان آمدند حضور ترکیب سه نفره ملوان در خط دفاعی این سوال را بوجود می اورد که آیا آقای ایراندوست تصمیم به تغییر سیستم دارد ؟ ملوانی که در چند بازی اخیر این فصل را با سیستم 2-4-4 بازی کرده بود و انصافا خوب هم بازی کرده بود به یکباره و در این بازی حساس رو به روش 2-5-3 آورد و در تهایت ثمره آن را هم دید !

ملوان در نیم فصل اول و برای رسیدن به یک ترکیب مطمئن دفاعی هزینه سنگینی پرداخت . اینان با وجود از دست دادن بازیکنان شاخص علی الخصوص در خط دفاعی ، اکنون به یک ترکیب قابل اطمینان در این منطقه دست پیدا کرده اند که تعداد گل های خورده شده در نیم فصل دوم موید ادعای بنده می باشد . خط دفاعی متشکل از علی یحیی نژاد ( تنها بازیکن صاحب تجربه در خط دفاع ) جلال رافخوایی ( مهاجمی که بدلیل کمبود بازیکن به خط دفاعی پیوست ) هادی تامینی ، سعید سالارزاده و حنیف عمران زاده که این دو بازیکن از تیم امید ملوان به ترکیب اصلی راه یافته اند . با این خط دفاع که تازه به هماهنگی دست پیدا کرده اند تعویض سیستم بازی توسط ایراندوست اشتباهی بس بزرگ بود .

متاسفانه جناح راست ملوان یعنی جایی که علی قربانی و حنیف عمران زاده بازی می کردند اتوبانی شده بود جهت رفت و آمدهای مکرر معدنچی که البته گل سوم هم با فرار زیبای وی و پاس بی نقصش برای علیزاده به ثمر رسید .

اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در روزی که ملوان به تفکر اشتباه مربی اش باخت در پرسپولیس هم نشانه ای از تحول ایجاد شده توسط مربی چیزی مشاهده نشد . متاسفانه از هفت گلی که ملوان در این فصل از تیم پرسپولیس دریافت داشته پنج تای آن از روی اوت دستی های علیزاده به ثمر رسیده است و دو گل از سه گل این بازی هم با اتکا به همین حربه حاصل شده است . در پرسپولیس که البته کمی تا قسمتی هم با چاشنی شانس برنده این بازی شد همان بازی پرتاب اوت و به نوعی علی اصغری دیدیم که با گذشته خود زیاد تفاوتی نداشت و پس از اینکه نصرت ایراندوست یه این نتیجه رسید که باید تیمش را چهار دفاعه نماید پرسپولیس نتوانست به مانند نیمه اول در بازی تسلط داشته باشد و چه بسا اگر ملوان از ابتدا با همان ترکیب همیشگی اش به میدان میرفت می توانست نتیجه را به نفع خود به اتمام برساند .

و در انتها باید عرض کنم در بازی که آخرین دیدار هر دو تیم در سال 84 بود ملوان به دونفر یعنی تفکر غلط نصرت ایراندوست و پرتاب اوت دستی علیزاده باخت و شاید در صورت برخورد احتمالی این دو تیم در جام حذفی نحوه دیگری از بازی این دو تیم را نظاره گر باشیم !

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آرمین شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ق.ظ http://malavanbandar.tk

مخلصیم داش رضا بابا سرعت

مصطفی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ب.ظ

حیف شد کاش ملوان میبرد وبینی انها رو همانند ابی های تهرانی به خاک می مالید اما اشکال نداره ملوان برای ما فولادی های خوزستان هم عزیزه خوزستان برزیلتهههههههههه

رضا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ

ممنون از اظهار لطفتون . باز هم به ما سر بزنید .

امیر بایرنی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.fcbayern.co.sr

سلام خوبی مهندس

تسلیت عرض مینمایم و البته سال نو رو هم تبریک میگم

آقا خوب باختید؛واقعآ عجیبه که چرا حاج نصرت همچین کاری رو کرده و دست به تغییرات در ترکیب تیم زده

ما که در مشهد سر دکتر بیژن رو با پنبه بریدم و با یک بازی کاملآ دفاعی مخصوص حاج اکبری اونا رو بردیم

فعلآ

احمد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ق.ظ http://allianz-medley.blogfa.com

سلام دادا خوبی خوب ما طرفدار پرسپلیس بودیم در هر صورت.......
آقام مام آپیم خوشحال میشم یه سری به مام بزنی

بهزاد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ب.ظ

پیشاپیش ، سال نو رو ، بهت تبریک می گم . سال خوب و خوشی ، داشته باشی .

رضا زارعی یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام ا قا رضا
دمت گرم و ست خوش باد

رضا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ

از همگی که اومدید و نظر دادید بی نهایت سپاسگذارم .
در ضمن سال نو رو هم به همه تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از موفقیت انتظارتون رو بکشه .

شاهین سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ب.ظ http://iran-malavan.tk

سلام رضا جون ... سال نو رو بهت تبریک میگم ... امیدوارم که سال خوبی رو در پیش داشته باشی ایشالا تو جام حذفی ۶ تایی شون میکنیم .... منم بلاخره برگشتم و از این به بعد بیشتر در خدمتم ( چشمک‌‌ ) ... فعلا بابای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد