ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

گزارش بازی ملوان - صبا از نگاه یک آبای !

با سلام خدمت دوستان

کم کم به روزهای پایانی تعطیلات فصل نزدیک می شویم و کمتر از ده روز دیگر شاهد آغاز فصل جدیدی از لیگ فوتبال کشور خواهیم بود . حقیقتاً دلتنگ لیگ و بازیهای پر اضطرابش هستم و برای حضور دوباره در استادیوم لحظه شماری می کنم . امیدوارم با توجه به دوران آمادگی خوبی که ملوان پشت سرگذاشته است ( علیرغه جذب نکردن مهره های بزرگ ) استارت خوبی را در لیگ داشته باشیم و درادامه بتوانیم مکانی شایسته نام ملوان دست و پا کنیم !

حدود ده روز قبل گزارش بازی ملون – صبا به همت دوست خوبمان محمد عبدحق آماده  و ارسال شده بود که متاسفانه به علت مشغله فراوانی که داشتم نتوانستم آنرا در وقت مناسب به روی وبلاگ بیاورم . جناب آقای عبدحق عزیز ! صمیمانه از شما به خاطر زحماتی کشیده اید تشکر می کنم و بابت تاخیر در انتشار آن بی نهایت از جنابعالی پوزش می طلبم . امیدوارم همچنان در خدمت شما باشیم .

قبل از اینکه به گزارش بازی بپردازیم ذکر دو نکته را الزامی می دانم :

اول اینکه تا شروع لیگ فرصت کوتاهی داریم . سعی من بر این خواهد بود که درلیگ هفتم وبلاگ را بصورت کاملاً منظم و به روز پیش ببرم و در این کار نیازمند همکاری شما خواهم بود . در فرصت باقی مانده هر گونه نظر یا پیشنهادی از شما را به گوش جان خواهم شنید . امیدوارم از کمکهای فکری شما بهره مند باشیم .

دوم اینکه از چند روز آینده مسابقات پیش بینی لیگ بصورت اینترنتی از یکی از سایتهای موجود در انزلی افتتاح خواهد شد که چگونگی آن را مفصل توضیح خواهم داد . پس از اعلام سایت و آشنایی با روال مسابقه مطمئناً برای حضور در این مسابقه ترغیب خواهید شد . در همین هفته می توانید با مراجعه به همین وبلاگ چگونگی ثبت نام و سایر مسائل را دریابید . سخن را کوتاه می کنیم و با گزارش ارسالی دوستمان می پردازیم  :

 

گزارش بازی دوستانه فوتبال

صبا باطری تهران 2 – 1 ملوان بندرانزلی

استادیوم نوبنیاد تهران

ملوان بعد ازحدود دو ماه بدنسازی و تمرین مستمر بالاخره اولین بازی تدارکاتی خود را انجام داد . قبل بازی با محمد احمدزاده چند دقیقه ای صحبت کردیم که ماحصل این گفتگو را تقدیم می کنم :

1 - امسال سید جلال رافخایی به عنوان مهاجم بازی خواهد کرد و بابک پورغلامی در قلب دفاع قرار خواهد گرفت.

2 - دو بازیکن جوان که سابقا شاگرد او در برق بوده اند  به ملوان اضافه شده اند . یکی از این دو بسیار تند و تیزبه نظر می آید به طوری که ۱۰۰ متر را در کمتر از یازده ثانیه میدود ! ( البته در نیمه دوم هم به عینه شاهد فرارهای سریع او بودیم که متاسفانه کمک داور بارها و بارها به اشتباه آفساید میگرفت ! (
3- چهار بازی اول ملوان بسیار سخت می نماید . از این 4 هفته ابتدایی دو بازی آن در گرمای خوزستان در هفته های سوم و چهارم خواهد بود.

صبا باطری تهران 2 – 1 ملوان بندرانزلی

گلها: آلن آدویچ و علی یحیی نژاد برای صبا و سید جلال رافخایی برای ملوان
تماشاگر ملوان: چهار نفر!!
سیستم بازی ملوان 2-5-3

بازیکنان ملوان بندرانزلی : علی حسنی صفت – بابک پورغلامی – هادی تامینی - نیک سیرت – مازیارزارع – جعفری – علی رمضانی – امیر خدامرادی – ابراهیم صادقی – سید جلال رافخایی – محمد حیدری
ملوان در نیمه اول با پاس مازیارزارع و فرار سید جلال رافخایی به گل رسید . خدا را شکر می گوییم که حداقل امسال مهاجم خوبی داریم و در ادامه ، صبا باطری توسط علی یحیی نزاد بازیکن سابق ملوان به گل رسید  و بازی در پایان نیمه اول مساوی به پایان رسید .
درتیم ملوان بندرانزلی و در آغاز نیمه دوم  ۹ تعویض انجام شد که از این بین مازیار زارع و نیک سیرت بازیکنانی بودند که کل ۹۰ دقیقه را در زمین حضور داشتند .
شماره ۲۵ ملوان « خانی فر» نام داشت که امسال از فولاد به ملوان پیوسته بود . بازیکنی  جوان ٬ جسور و درگیر درست برعکس قباخلو!! ( باواریا : البته در هیچ کجا به این انتقال اشاره ای نشده است و در مورد قطعیت آن نمی توان حرفی زد چرا که در صحبتهای دیشب احمدزاده با سایت ایسنا باز هم از این انتقال صحبتی نشد ! )
هادی عزیزی ۱۷ ساله با شماره 17 که انصافاً بد هم بازی نکرد ولی بی جهت یک ضربه پنالتی به صبا داد که علی یحیی نژاد آن را به گل اول صبا باطری تبدیل نمود .
از دیگر بازیکنانی که درنیمه دوم به تیم اضافه شدند می توان به سعید سالارزاده ٬ یوسف زاده ٬ فروزان دروازه بان جوان و چابک و بازیکن سرعتی شیرازی به اسم صفرزاده اشاره کرد . در ضمن مرتضی فلاحتی هم یکبار در یک شروع مجدد بازی و با شوتی بسیار زیبا تیردروازه صبا باطری را به لرزه در آورد .
احمد دنیا مالی رئیس جدید هیات مدیره ملوان نود دقیقه روی نیمکت ملوان نشست و یعد از بازی هم با احمدزاده مشغول صحبت بود.
در مجموع ملوان امسال قویتر و امیدوار کننده تر از پارسال ظاهر شده است .

 

حاشیه بازی :

با توجه به خالی بودن استادیوم از تماشاگر ، صدای مریبان به خوبی شنیده میشد که از این بین صدای فرهاد پورغلامی که دائماً با حیدری و مازیار زارع بر سر محل حضورشان صحبت می نمود بیشتر از بقیه به گوش می رسید .

صبا که در کادر فنی خود از افراد ارزشمندی مثل اقبالی ، صالح نیا و جوشش استفاده می نمود گویی عروسکی به نام ضیایی را در کنار زمین برای اجرای حرکاتی ناصر ابراهیم گونه استخدام کرده بود !!

حضور نود دقیقه ای احمد دنیامالی و گفتگوی بعد ازبازی وی با مربی تیم امیدوار کننده بود ! وی تمام بازی را از روی نیمکت ملوان نظار گر بود .

محسن گیاهی همچنان غایب بزرگ ملوان به شمار می رود . گویا هنوز مصدومیت کهنه وی برطرف نشده است .

به نظر میرسید تیم صبا باطری با حضور بازیکنانی چون بیگی ، فضلی ، یحیی نژاد ، حاجی زاده و ... بسیار قدرتمندتر از سال قبل پا به عرصه لیگ خواهد گذاشت . در این بازی هم سهراب بختیاری زاده غایب بود و یحیی گل محمدی نیز در قلب خط دفاع به کار گرفته شده بود .

 

عکسهای بازی

 

 

برای مشاهده در سایز بزرگ کلیک نمایید .

 

 

برای مشاهده در سایز بزرگ کلیک نمایید .

 

 

ضمن تشکر دوباره از این دوست خوبمان ، آرزوی موفقیت و کامیابی برای قوهای سپید خزر داریم و به انتظار پرواز آن چشم به آینده می دوزیم .

 

آخرین خبر : واکنش تند بهمن صالح نیا به اتفاقات دیدار پگاه- ملوان

نظرات 17 + ارسال نظر
م ی ث م چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام.
امیدوارم ملوان مثل پارسال ضد فوتبال بازی نکنه !

کوشا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ

با سلام و تشکر
چه خوبه که دوستانی که موفق به حضور در بازی های ملوان می شوند مثل دوست خوبم محمد عبدحق با تصاویری که ارائه می دهند دیگر دوستاران ملوان رو از مسائل آگاه کنن .
محمدجان ازت متشکریم همین طور از شما رضا جان .
ضمنا در جواب ( م ک ث م - دال - زال و . . . ) با عرض معذرت باید بگم که ضد فوتبال متعلق به تیم ها و افراد بی ریشه ایست که با کمک بازیکنان تیم هایی همچون ملوان سعی در کسب اعتبار و هویت می باشد . غافل از اینکه عشق را با پول و درک فوتبال با زور نمی توان صاحب شد .
با تشکر

بهراد چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.behradanger.blogfa.com

سلام.وبلاگت خیلی خوبه .میتونیم تبادل لینک کنیم.

aabaay چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

reza jan,salam,khaste nabashi
az inke mibinam sare anzali chihaye hadafmand sholooghe,natije migiram ke eghtesade anzali tekoon khorde!khoshhalam
damet garm

aabaay چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

دیدارهاى تدارکاتى ملوان
ایران ورزشى- ملوان امروز در زمین تمرینى خود مقابل تیم جوانان باشگاه یک دیدار تدارکاتى برگزار مى کند.
این دیدار براى محک زدن بازیکنان جدید تیم برگزار خواهد شد، همچنین جمعه هم ملوان به دنبال یک دیدار تدارکاتى است.
ملوانى ها به دنبال حریف لیگ برترى هستند اما در صورت عدم موفقیت در این زمینه یک دیدار با تیم هاى لیگ یکى انجام مى دهند. گزینه اصلى لیگ یکى آنها شموشک نوشهر است. این دیدار در ورزشگاه تختى انزلى برگزار خواهد شد.

jawab be m.y.s.m !az tarafe aabaay چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ

agha ya khanoome mohtaram
malawan paak tarin ,asiltarin,bi pool tarin teame leag e irane,ba in hal khoshhalam ke hamchenan too leage bartar khodesho negah dashte,nemidoonam az football cheghadr sar dar miari,wali malawan ba miangine senniye 23sal,leage ghabl ro shoroo kard wa ba kamtarin boodje beyne teamhaye leag amma dar kamale eftekhar mardane jangido hamchenan sarafraz baghi mand,tarafdaraii mesle tarafdaraye malawan,too hich jaye iran peyda nemishe,shayad too abadan faghat injoor tarafdaraii peyda koni,tarafdaraii ke marge sterghlal wa perspolis beheshoon joone 2bare mide
jan malawan
jan anzali
aabaay az tehran

aabaay پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ

خنیفر:esme bazikone shomare 25 malawan too bazi ba saba battery

be malawan ray dahid جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ق.ظ

http://www.voteyourteam.com/Asia/Iran/Malavan.aspx

pldn یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://bondesliga.ir



سلام

من دارم می رم !!!کاری نداری؟؟؟

یه سر بزن خوشحال می شم

خداحافظ

aabaay az ankara! یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ

احمدزاده:با فکر مساوی به اصفهان رفتیم

<ما در این بازی با تفکر گرفتن تساوی به میدان رفتیم که در پایان به هدف‌مان هم رسیدیم. البته به 3 امتیاز هم فکر می‌کردیم که متأسفانه با از دست دادن یکی، دو موقعیت به آن نرسیدیم.>محمد احمدزاده بعد از عبارت فوق اضافه کرد: <این یک امتیاز برای ما ارزش زیادی دارد، چون ما در حالی این امتیاز را گرفتیم که در دوره‌های قبل، امتیازات زیادی را به حریف داده بودیم و این یک برد برای ما تلقی می‌شود.>وی تصریح کرد: <بازی جنگ میانه میدان بود که البته هیچ کس هم در پایان نخواست میانه میدان را به طور مطلق از آن خود بکند. به همین خاطر کمتر دیدیم که دو تیم در محوطه جریمه حریف ظاهر شوند و موقعیت گل ایجاد کنند. قبول دارم که بازی کسل کننده‌ای بود و تماشاگران از بازی محتاطانه دو تیم لذت نبردند.>

aabaay/khabarwarzeshi سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:55 ق.ظ


زارع: از استقلال‌ امتیاز مى‌گیریم‌

هافبک‌ ملوان‌ با اشاره‌ به‌ دیدار این‌ هفته‌ تیمش‌ مقابل‌ استقلال‌ تهران‌ ضمن‌ دشوار دانستن‌ این‌ دیدار اظهار داشت‌ که‌ ملوان‌ حریفى‌ دست‌ و پا بسته‌ نخواهد بود. مازیار زارع‌ گفت: ما در این‌ دیدار براى‌ کسب‌ امتیاز و افزودن‌ به‌ اندوخته‌ خود در جدول‌ به‌ مصاف‌ استقلال‌ تهران‌ مى‌رویم. وى‌ افزود: در خط‌ حمله‌ و هافبک‌ نیاز به‌ هماهنگى‌ بیشترى‌ داریم‌ چرا که‌ در این‌ میدان‌ خاص‌ باید در زدن‌ ضربات‌ آخر دقت‌ زیادى‌ به‌ خرج‌ دهیم‌ و از تک‌ موقعیت‌ها به‌ بهترین‌ شکل‌ استفاده‌ کنیم. گفتنى‌ است‌ تیم‌ ملوان‌ بندرانزلى‌ روز پنجشنبه‌ هفته‌ جارى‌ در هفته‌ دوم‌ رقابتهاى‌ لیگ‌برتر در انزلى‌ میزبان‌ استقلال‌ تهران‌ خواهد بود


منصوریان‌ مقابل‌ ملوان‌ هم‌ غایب‌ است‌

علیرضا منصوریان‌ هافبک‌ با تجربه‌ و محبوب‌ استقلال‌ که‌ به‌ دلیل‌ مصدومیت، بازى‌ نخست‌ این‌ تیم‌ در فصل‌ جدید لیگ‌برتر را از دست‌ داد، در بازى‌ پنجشنبه‌ هفته‌ جارى‌ مقابل‌ ملوان‌ بندرانزلى‌ نیز غایب‌ خواهد بود.
کاپیتان‌ اول‌ آبى‌پوشان‌ که‌ امیدوار بود با انجام‌ تمرینات‌ اختصاصى‌ و فیزیوتراپى‌ آمادگى‌ حضور در میادین‌ را به‌ دست‌ بیاورد، با نظر کادر پزشکى‌ استقلال‌ در هفته‌ دوم‌ لیگ‌برتر نیز نمى‌تواند این‌ تیم‌ را همراهى‌ نماید تا به‌ عنوان‌ غایب‌ بزرگ‌ پسران‌ آبى‌ در بندرانزلى‌ محسوب‌ شود.
البته‌ بنا به‌ ادعاى‌ پزشکان، منصوریان‌ از هفته‌ سوم‌ و بازى‌ مقابل‌ مس‌کرمان‌ مشکلى‌ براى‌ حضور در میادین‌ فوتبال‌ نخواهد داشت‌ و در صورتى‌ که‌ کادرفنى‌ صلاح‌ بداند، مى‌تواند در ترکیب‌ استقلال‌ به‌ مصاف‌ حریفان‌ رود.

کوشا سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

با سلام
آقا رضا UP date !!!!!

aabaay چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

salam reza jan
man baziye malawan,iran naboodam,
plz update

aabaay/jahane football چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:34 ق.ظ

ملوان با یک غایب مقابل استقلال

تیم‌فوتبال ملوان انزلی در دومین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر، با یک غایب به مصاف استقلال تهران خواهد رفت‌.در این بازی محسن گیاهی، تنها مصدوم ملوان خواهد بود‌. این بازیکن قبل از شروع لیگ، دچار آسیب‌دیدگی شد و بهبودی کامل او سه هفته دیگر طول خواهد کشید‌. جدا از گیاهی، ملوانی‌ها بازیکن مصدوم یا محرومی برای این بازی ندارند‌

هم من هجومی بازی‌می‌کنم ، هم حجازی

ملوان انزلی روز پنج‌شنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوم، میزبان استقلال تهران خواهد بود‌. محمد احمدزاده در آستانه این بازی، شرایط تیمش را مناسب توصیف کرده و می‌گوید‌: <استقلال مقابل ملوان، روز سختی را در پیش خواهد داشت‌. در این بازی اجازه‌ هنرنمایی به حریف نمی‌دهیم‌.>شرایط ملوان را در آستانه بازی با استقلال چطور ارزیابی می‌کنید؟وضعیت بسیار خوبی داریم و بازیکنان از لحاظ آمادگی بدنی، در شرایط مطلوبی به سر می‌برند‌. یک امتیاز با ارزش هم از اصفهان گرفتیم و این موضوع کمک می‌کند که با روحیه‌ای دوچندان به مصاف استقلال برویم‌. تعریف شما از استقلال فعلی چیست؟استقلال مهره‌های بسیار خوبی را به تیمش اضافه کرده و آنها در بازی اول منسجم ظاهر شدند‌. استقلالی‌ها هجومی بازی می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند ولی با حمایت طرفداران ملوان، روز سختی را برای حریف‌مان رقم خواهیم زد‌. حضور طرفداران در ورزشگاه می‌تواند شرایط را به سود ما تغییر دهد‌. خیلی‌ها شانس برد استقلال را بیشتر می‌دانند، نظر شما چیست؟ مطمئن باشید نمی‌گذاریم استقلالی‌ها در انزلی امتیاز بگیرند چون قرار نیست در بازی‌های خانگی به راحتی امتیاز از دست بدهیم‌. بعد از این بازی باید دو مسابقه بعدی‌مان را در آبادان و اهواز انجام دهیم و تحت هر شرایطی باید استقلال را شکست بدهیم‌. مثل این‌که گفته‌اید استقلال خیلی نقطه ضعف دارد؟ نگفتم خیلی نقطه‌ضعف دارد، اتفاقاً استقلال بیشتر نقطه قوت دارد‌. البته شیوه بازی این تیم را آنالیز کرده‌ایم و باید از معدود نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم‌. در بازی حساس نفت و پرسپولیس، ورزشگاه فقط در اختیار طرفداران صنعت‌نفت بود، شما هم انتظار دارید که طرفداران ملوان ورزشگاه را پر کنند؟از لحاظ قانونی درصدی از سکوهای ورزشگاه به تماشاگران تیم میهمان اختصاص پیدا می‌کند ولی انزلی هم مثل آبادان است و در ورزشگاه نمی‌توانید دنبال پرچم‌های قرمز و آبی باشید‌. مقابل استقلال، هجومی بازی می‌کنید؟اگر بخواهیم در هر بازی به فکر دفاع باشیم، با مشکل مواجه خواهیم شد‌. ملوان تیم دفاعی نیست و همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس هجومی بازی کرده است. درضمن روی تفکرات حجازی هم شناخت دارم و معتقدم تیم او هم هجومی بازی می‌کند‌. به همین دلیل بازی حتماً زیبا خواهد بود. با توجه به شرایط نامساعد زمین، احتمال دارد استقلالی‌ها از اوت دستی‌های علیزاده استفاده کنند، این تاکتیک برای شما مشکل‌ساز نمی‌شود؟ زمین ورزشگاه از این بهتر نمی‌شود و مطمئن باشید مشکلی از این بابت ایجاد نخواهد شد‌. بهتر است که استقلالی‌ها در این مورد بهانه نیاورند‌.

aabaay چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ق.ظ

در گفت و گو با فارس

زارع: خط حمله استقلال فوق‌العاده خوب است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال ملوان گفت: از شرایط فعلی استقلال شناخت خیلی زیادی ندارم؛ اما می‌دانم خط حمله فوق‌العاده‌ای دارد.


مازیار زارع در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ملوان انزلی اظهار داشت:‌ تیم ما نسبت به گذشته از شرایطی بهتری برخوردار است؛ البته در دیدار اول مقابل ذوب‌آهن نتوانستیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم.
وی افزود: از اینکه توانستیم در خانه حریف یک امتیاز کسب کنیم، خوب بود؛ اما در مجمع، بازی بی‌روحی بود.
هافبک تیم ملوان درباره دیدار برابر استقلال، عنوان کرد: از وضعیت استقلال خبر آنچنانی نداریم. فقط می‌دانم جمعه هفته قبل، استقلال اهواز بازی خیلی خوبی انجام داده است. قطعا ما که در انزلی باید مقابل استقلال قرار گیریم، بدتر از تیم اهوازی نخواهیم بود.
وی نقطه قوت استقلال را خط حمله این تیم دانست و افزود: آنها در خط حمله نفرات خیلی خوبی دارند و خطرناک هستند؛ اما ما هم برنامه‌های خودمان را داریم. مثل همیشه، مطمئنیم که مردم به کمکمان می‌آیند.
زارع در مورد مسئولیت سنگینی که در ملوان دارد، اظهار داشت: گاهی مسئولیت زیاد داشتن هم جالب نیست؛ اما در ملوان بار سنگین روی خودم احساس نمی‌کنم چون غیر از من، 10 نفر دیگر در تیم هستند که به زحمت می‌کوشند و مردم هم شاهد تلاش همه بازیکنان هستند.

aabaay چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

فارس- مدافع تیم فوتبال ملوان انزلى گفت: از خط حمله استقلال نمى هراسیم و براى مقابله با آنها آماده ایم.
رضا نیک نظر در خصوص شرایط ملوان اظهار داشت: در بازى هفته اول نمایش زیبایى نداشتیم اما کسب یک امتیاز در خانه حریف ارزشمند است و به هدف خود رسیدیم. وى درباره رویارویى با استقلال بیان کرد: همواره بازى مقابل استقلال و پرسپولیس، انگیزه تیم ها را بالا مى برد البته هدف ما این است که در اولین بازى خانگى به هر ۳ امتیاز دست پیدا کنیم. نیک نظر شرایط بدنى بازیکنان ملوان را بهتر از استقلال توصیف کرد و افزود: تمرینات بدنساى خود را زودتر از استقلال شروع کردیم و به لحاظ شادابى از آنها جلوتر هستیم. مدافع ملوان انزلى در مورد خط حمله حریف اذعان داشت: آنها به اندازه سایر تیم ها خطرناک هستند و برترى نسبت به مهاجان دیگر ندارند. براى مقابله با آنها به خوبى آماده ایم.

mohammad پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ http://WwW.tansaz.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبا ومفیدی دارید از این بابت بهتون تبریک می گم امیدوارم موفق وپیروز باشید
من هم یک وبلاگ تقریبا خوبی رو در ست کرده ام خوشحال خواهم شد که به وبلاگ بنده نیز سری بزنید و نظرتون رو در بارش به من بگید اگر هم خواستید تبادل لینک داشته باشیم اعلام فرمایید تا این کار صورت گیرد منتظر حضور شما در وبلاگم هستم
موفق وموید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد