ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

ما ملوانی هستیم !

جایی برای عاشقان ملوان

امید در باواریا

درروزهایی که حساسیت و هیجان در بوندس لیگا به اوج خود می رسد بایرن مونیخ درحالی که حریفانش در این هفته قافیه را در مقابل رقیبان باخته بودند توانست با برد 2-3 در خانه هرتابرلین کمی اوضاع خود را سر و سامان ببخشد . همانطور که در نوشته قبلی خود درباره بایرن به عرض رسانیده بودم پس از تعطیلات نیم فصل و افت شدید بایرن ، مسئولان این تیم به این نتیجه رسیدند که مربی تیم را برکنار کرده و اوتمار هیتسفیلد را جایگزین آن نمایند . اقدامی که کمی غافلگیرکننده بود و در مقابل تعجب و گاهاً اعتراضات خاموش برخی کارشناسان را موجب شده بود اما شاید بتوان جواب منتقدان را با مشاهده عینی تغییر شیوه بازی بایرن داد . به شخصه معتقدم ماگات هرگر مربی جاه طلبی نبود و همواره به کم قاتع میشد و همین روحیه در کل تیم تاثیر خود را گذاشته بود . او که معروف است ترجیح میدهد همه بازیهایش را با نتیجه 1-0 ببرد درحالی از بایرن رفت که این تیم در شرایط بسیار بدی قرار داشت علی الخصوص بعد از تساوی بحث برانگیز این تیم در برابر بوخوم و در مقابل دیدگان شصت و نه هزار هوادار متعصب بایرن که منجر به اعتراضات شدید آنان شده بود . همان شب وی برکنار شد و هیتسفیلدی به میدان آمد که نتیجه کارهایش را می توان در همین چند بازی بایرن مشاهده کرد .

بازی این هفته بایرن در برابر هرتا را می توان ثمره حضور این مربی دانست . بایرنی که برای هر حمله ای جان طرفدارانش را به لب می رساند می تواند در زمین تیم هرتا 3 گل به ثمر برساند . پودولسکی که یک گل زد و بارها و بارها دروازه هرتا را تهدید نمود در زمان ماگات فقط جهت تزئین نیمکت بکار می رفت ! اما همه اینها دلیلی بر چشم پوشی از خط دفاع متزلزل بایرن که بارها هم هیتسفیلد را نگران نموده است نخواهد بود . در هر دو گل بایرن فیلیپ لام ضعیف عمل کرد و نتوانست پوشش لازم را داشته باشد اما این قسمت عمده این ضعف به خاطر کم کاری ون بویتنی ایجاد شده بود که در جای خود نبود و لام کوتاه قامت به جای او وظیفه سر زدن را عهده دار شده بود .شاید اگر در هر دو گل دریافتی جای ون بویتن با لام عوض میشد بایرن این دو گل را دریافت نمی کرد .

به هر روی بعد از شکست شالکه در برابر هامبورگ و همچنین اشتوتگارت در برابر لوکوزن باز هم بایرن به دایره مدعیان بوندس لیگا بازگشت و توانست فاصله 12 امتیازی خود با صدرنشین را به 6 امتیاز کاهش دهد . با توجه به محرومیت بازیساز اصلی شالکه یعنی لینکلن و مصدومیت بسیاری از بازیکنان این تیم که مطمئناً در ناکامی های چند هفته اخیر آنان موثربوده است می توان روزهای بدتری هم برای این تیم متصور باشیم . بایرن با این تیم و برمن در آلیانز آره نا بازی خواهد کرد و همین دیدارها می تواند قهرمان فصل را مشخص نماید . شاید بازی هفته بعد بایرن در برابر برمن نقطه عطفی برای هر یک باشد . امیدواریم کسی که آن شب با لبخند به خواب می رود اوتمارهیتسفیلد باشد نه توماس شاف !!

 

توضیح : عکس بالای متن از وبلاگ Bayernclub می باشد

 

نظرات 3 + ارسال نظر
Kevin دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ http://fcbayern.blogsky.com

من بازی رو ندیدم ولی از نتیجه کسب شده جدا خوشحال شدم. هفته بعد اگر برمن رو ببریم عملا جنگ قهرمانی برای شالکه و برمن تموم شده! امیدوارم این بعد از صعود در برابر مادرید باشه.

امیر بایرنی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ق.ظ http://www.bayernclub.com

سلام

خیلی چاکریم استاد!!!

بابا این کارا چیه! لینک و عکس و اجازه و این حرفا خجالت بکش بابا این کارو زشته بخدا مارو خجالت میدی با این حرکتا!!!!

امیر بایرنی سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ق.ظ http://www.bayernclub.com

در باره مطلب باید بگم که مثل همیشه بسیار خوب و پر متحوا بود اما بازهم میگم لطفآ بیشتر از این کارو بکن و در باره بایرن بیشتر بگو تا فیض ببریم!!!
انشاءالله با توجه به ریزش شالکه و مشکلاتی که هفته آینده در برابر من به وجود خواهیم اورد احتمال قهرمانی خواهعیم داشت و امیدوارم که اتتمار در بایرن بمانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد